Helgur

10 to go.
Pass 90 - 23:e juni: Gympass (lår och rumpa igen...ajajaj).
 
Traskade direkt till gymmet när jag kom hem med tåget och körde samma pass som i tisdags, med den lilla förändringen att jag orkade köra kissande hunden 40+30+30 istället för 30x3. ^^ Sista 20 squatse körde jag dessutom breda för att få lite mer variation. Hela tiden medan jag körde hörde jag Tränar-Karin i huvudet som skrek på mig... Vi kan säga att hon påverkar mitt liv (på ett positivt sätt!) även när vi inte ses på några månader. Bra så. ;)
 
 
Och idag fick jag äntligen hem min nya telefon! Den skickades från Tele2 på midsommarafton och jag har gått och väntat på en SMS-avi... Men så insåg jag ju anledningen till att jag väntar på paketet; att min N9 inte tar emot SMS... Smart där. Så idag efter gymmet gick jag till Ica och frågade om mitt paket var där, och dra mig baklänges och kölhala mig under ett isberg; där var den!
 
 
Min nya lur är en Nokia Lumia 640 LTE, det är alltså den stora klumpen på bilden. Den har inte vunnit mitt hjärta än, men får återkomma med en bättre recension om några dagar när jag har gjort alla inställningar klart och fixat hem alla appar jag behöver...
N9:an får bli min MP3-spelare under tiden, det är ungefär vad den duger till för tillfället.
Nu ska jag sova, för imorgon ska jag tydligen gå upp innan klockan fem och åka till gymmet?!
Tjipp!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress