Helgur

Nu börjar julen.
I år har jag unnat mig en egen julkalender, en lakritskalender från Haupt Lakrits. Var egentligen en ren slump att jag köpte den; Therese Lindgren hade en rabattkod och helt plötsligt var den bara beställd.
 
Det bästa med den är att den har två extra luckor, så första dagen att öppna är IDAG. 😃
 
 
Så fram till julafton är det här min kvällsrutin! Käka nya sorters lakrits varje dag, fyfan så himla gött! Idag var det Ultra Violett (saltlakrits med vit choklad, viol & salmiak) och det smakade ju inte illa om vi säger så.
 
Roar mig dessutom om kvällarna med att se om och klart Daredevil, eftersom jag inte sett den tredje säsongen. Första säsongen är så fruktansvärt bra, men den andra... Näe. Hoppas tredje är bättre.
Har missat så himla mycket Marvel senaste åren, så försöker se ifatt nu. Undrar om jag någonsin kommer lyckas? Min nya kärlek och jag håller på och ser Iron Fist parallellt med att jag ser Daredevil och den serien har överträffat alla mina förväntningar hittills faktiskt!
 
Nähä. Nu ska jag värma mer glögg, nykteristen i mig fuskar och har köpt en med 0,4% alkoholhalt...😅 Men den är verkligen JÄTTEGOD. Blossas roséglögg! Sedär, då avslutade vi med ett tips också! Varsegoda!
 
Tack o hej, leverpastej!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress