Helgur

Frågor.
Hittade den här listan hos Egoina och tänkte att det kunde vara kul att fylla ut bloggen med NÅGOT annat än fotouppgifterna. ;) Enjoy!
-----
Om du hade fått en dotter nu, vad hade du döpt henne till?

– Om Vidar hade varit en liten tjej när han kom ut så skulle hon ha hetat Tuva. Så det skulle det nog bli i så fall. Men vi ska ju inte ha några fler små nu, Gud bevare oss. 

Sex utan kärlek eller kärlek utan sex?

– Naturligtvis går alltid kärleken först. 

Har du bra självförtroende?

– Ja det skulle jag säga. Så har det inte alltid varit, det är det bästa med att bli äldre. 

Nämn tre saker på din att-göra-lista?

– Starta och provköra Mustangen en sväng samt montera ur bilbarnstolen ur den. 
– Åka till soptippen med allt skit som tar upp HELA golvet i blivande gillestugan. 
– Sätta upp staket bredvid garageinfarten så inte Maja ska kunna springa ut på vägen. 

Beskriv ditt favoritutseende?

– Har inget?

Har du kvar klädesplagg från då du var liten?

– Yessssss... En hel flyttkartong på vinden med mina gamla bäbiskläder bland annat. :) 

Vad spenderar du mest pengar på?

– Blöjor och bananer. #livingthemomlife

Är du nöjd med din profilbild på Facebook?

– Japp! 

Vad väljer du, godis eller chips?

– Gaaaaah! Beror ju helt på vilket humör jag är på?! Men om jag var tvungen att välja...så är jag ju sugen på godis oftare. 

Hur uppvaktar man dig?

– Se föregående fråga. Nävars. Jag vet inte? Var rolig, tyck att jag är rolig. Bjud på godis och kolla Marvel filmer med mig. 

Har du rykten efter dig?

– Nej det tror jag inte. Vad skulle det vara i så fall? Är ju inte direkt känd för att vara särskilt wild and crazy, blir inte mycket att sprida rykten om då. ;) 

Din absolut sämsta egenskap?

– Tycker själv att jag har lite taskiga social skills, känner mig liksom inte vuxen i vuxnas sällskap. Även jävligt klantig. 

Din bästa egenskap?

– Jag är faktiskt himla snäll. Och rolig. Och otroligt ödmjuk. ;) 

Kan man vara vän med sitt ex?

– Beror väl på hur det kommer sig att man numera är "ex".

Har du kysst en kompis?

– Kysst? Nej. Pussat lite på kinden? Ja. 

Hade du kunnat ha distansförhållande?

– Under en kort period möjligtvis, men annars ett starkt nej på den frågan. 

Hur lång är du?

– 168cm säger passet. 

Har du åkt ambulans, om ja, varför?

– Exakt en gång. När jag var ganska på pricken ett år fick jag en väldigt elak urinvägsinfektion som blev till en njurbäckenbotteninflammation. Mamma fick åka ambulans med mig och pappa körde i bilen bakom. Under färden så blev jag helt plötsligt mycket sämre och ambulansen drog igång sirener och blåljus och gasade iväg. Nu när jag har egna barn så kan jag föreställa mig hur tankarna gick hos pappa som såg ambulansen försvinna iväg som ett jehu. Usch. 

Din favoritartist?

– Singularis? Oj. Fick jag välja en enda artist att lyssna på resten av livet så blir det Fall Out Boy, det deras musik gör med mitt inre kan ingen annan musik mäta sig med tror jag. 

Bäst just nu?

– Vädret?! :D
Trött liten kille. ❤️
Elin Adolfsson

Tänk om jag fortfarande skrev i min blogg. Då hade jag också kunnat svara på frågor... 🙈 kanske borde börja. Eventuellt.

Svar: Ja tänk.......... 😉😃😃 Det vore roligt att läsa din blogg igen! Personligen känns det mer som att jag gästbloggar I min egen blogg ibland. 😂
Helgur

ajlimullersandvik.blogg.se

Vilken superkul lista, så omfattande. Flera saker känner jag igen mig i och flera saker håller jag inte med om. Exempelvis vinner godis alltid över chips enligt mig ;)

Svar: Jag är ju en riktig godisråtta.... Men ibland kan ju suget efter chips & dipp bli enormt... ;)
Helgur

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress