Helgur

Midsommar.
Tänk va. Förra midsommarafton låg Vidar i magen. Och den här midsommarafton låg han här:


Detta var strax innan vi satte oss i bilen och åkte till sommarstugan där vi alltid firar denna högtid. Som vanligt var det hur trevligt som helst och jag tog inte en enda bild till med telefonen. Hade fullt upp med att mata barn och annat. 
Maten åts i alla fall ute, i ganska stark vind även fast vi satt på läsidan. Sen kom några droppar regn, så tårtan åt vi inne.
Efter två rejäla bitar somnade Maja i min famn vid köksbordet och Vidar somnade hos morfar. Så mysigt!
Sen har vi inte gjort något mer. När klockan blev åtta här hemma gick vi och la oss allihop. Barnen somnade ganska snabbt och själv ska jag bara lyssna klart på Creepypodd-avsnittet jag påbörjade igårkväll, sen ska jag med sova. Nattinatt! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress