Helgur

52 weeks photo challenge. Week twentyseven.
Veckans uppgift:
 
Flattery - They say imitation is the highest form; so, past or present; choose your favourite master photographer and imitate their art or technique.
 
Mina bilder, i plural denna gång:
 
                       
 
Nu är det ju såhär då, att jag inte har någon favoritfotograf. Däremot följer jag en himla massa så kallade influencers av olika slag och dom flesta av dom håller ju på med foto på något vis. Vissa är utbildade fotografer, andra tar fina bilder ändå. Dom renodlade fotografer jag följer tar alldeles för mycket bilder på FOLK för att jag ska vilja imitera. Ogillar ju i allmänhet porträttbilder, förutom om det är mina barn på bild. Hähä.
Men så har jag ju läst Underbara Claras blogg i snart ett decennium och så råkade vi ta en promenad förbi bokboden i hamnen i förmiddags... Ta-daa. Klockrent. Älskar Claras loppis- och second handguider hon gjort och tycker hon tar fina bilder. Så försökte efterlikna detta.
 
Bonusen: Att hitta en kasse böcker att ge mig själv i födelsedagspresent. ^^
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress