Helgur

Igång.
Efter att jag avslutade min yoga-challenge så har jag inte gjort ett piss. Majas förkylning kom och stal showen, så att säga.
Men igår lyckades jag äntligen få tid att gå ner i källaren och sätta mig här:


På roddmaskinen.
Körde totalt 4000m, ganska lätt I början, för att känna mig för lite. Sista 2000m körde jag på nivå 6 och försökte hålla mig över 32 strokes/minut och då blev det riktigt jobbigt. Var alldeles skakis efteråt i både armar och ben. ^^

Ikväll ska jag börja köra en ny 30-dagars yoga, om barnen somnar i hyfsad tid, och så köra rodd kanske 2-3 gånger i veckan om det finns tid och känns bra. Samt fortsätta gå promenader såklart, det blir ett träningspass i sig att släpa på en vagn i snöslask. ;) 
Sen är det strax vår och man kan kanske ut och springa lite i naturen. Kul att vara igång i alla fall! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress