Helgur

Datordebaklet.
Min dator är officiellt död.
Inombords skriker min hjärna alla svärord och könsord som finns, men när man har två små barn hemma kan man liksom inte släppa ut allt. ;)
Efter att ha försökt reparera sig själv tre gånger fick jag nog och stängde av den. 
Jag hann rädda nästan alla bilder som fanns på D-disken, bara några stycken från senaste dagarna som gått om intet och det kan jag leva med. (Överlevde ju till och med när min första externa hårddisk kraschade och tog typ alla bilder från 2009/2010 med sig.) Dessutom hann jag kopiera nästan allt nedladdat i form av serier och filmer jag inte sett än till mina externa, så egentligen finns inget att deppa över. Förutom en sak. 
JAG. HAR. INTE. RÅD.

Som tur är så fungerar fortfarande min gamla dator, även om man absolut inte får ha särskilt bråttom... Så min plan är att invänta skatteåterbäringen, som jag antagligen får i början av april eftersom jag har skaffat mig en digital brevlåda och sen köpa en ny dumburk. Tills dess får jag helt enkelt klara mig. Kan nog vara nyttigt att vara utan superdator en stund.

Men vill ni veta åtminstone en liten guldkant? Jag har ju haft ett piratat Photoshop Cs6 som fungerat skamlöst bra, och alla som nångång försökt installera ett oäkta program kan nog hålla med mig när jag säger att det inte är det roligaste att först hitta en torrent som fungerar och sen lyckas installera. :P MEN! Jag har Photoshop kvar på gamla datorn, exakt samma! :D



ajlimullersandvik.blogg.se

Jag piratar cs3 det får räcka... åh så störande att datorn begick självdöd <3

Svar: Hade cs3 innan, gillade det! Men i cs6 går det att göra gif:ar... :) ja... Är så trött på teknikprylar så jag spyr. Är typ luspank nu när jag är föräldraledig liksom. Suck. :/
Helgur

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress