Helgur

11 månaders semester börjar...NU.
Eller ja, väldigt många jag pratat med senaste veckorna på jobbet har sagt att jag knappast kommer ha någon semester med två barn i huset. Har alltid kontrat med att jag åtminstone slipper vara i en fabrik hela dagarna, vilket har fått tyst på dom flesta. ;)
 
 
Dagens lunch bestod av pizza med grabbgänget (nu blir dom BARA grabbar på avdelningen i 11 månader...jisses) och så hade jag med mig äpplepaj med vaniljsås till fredagsfikat. Hela avdelningen led av paltkoma sista timmarna jag var där. Drog hem redan vid halv tre, efter att ha dammat av skrivbordet ordentligt åt min vikarie.
 
Har inte så mycket att skriva idag mer än FY FAN VAD GÖTT. Ska nog åka en snabbis till Östenssons och handla Schweppe's Mojito Mix och morötter... Ikväll ska det firas! ;D
 
Äntligen mer tid med barnet som bara MÅSTE tvångsmata grannens kanin med torra löv...
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress