Helgur

When you have a flow.
Vilken tur att den här veckan bara innebär tre arbetsdagar, är känslan jag haft hela dagen. Inte världens roligaste känsla men dä ä va dä ä.
Lyckan när jag kunde lämna jobbet med enbart kortärmat under skinnjackan i eftermiddags?
 
 
Kände att jag behövde komma ut lite när jag väl kom hem, efter att ha varit inne i den stora bunkern till fabrik jag jobbar i hela dagen, men kunde på tåget hem inte bestämma mig för om jag skulle ta en promenad...eller rent av gå till gymmet kanske?
Men så på stadsbussen genom stan fick jag en skymt av något som satte igång en inspirationssnurra i mitt huvud som jag nog aldrig upplevt tidigare?! Så när jag kom hem vände jag i princip bara i dörren, tog med mig kamera och stativ, hoppade på cykeln och så hände det här:
 
Kände mig väl jävligt ball idag bara?
 
Skärpan är sådär, har ni försökt fota med JÄVLIGT KORT skärpedjup någongång vet ni hur svårt det är att pricka rätt. Sen om man inte ens står bakom kameran, utan använder fjärr så...blir det som det blir. Den jätteoskarpa bilden är från när jag råkade ha på autofokus, vet inte vad kameran tyckte den hittade där? x'D
 
(Mitt livs bäst spenderade 800kr sitter på kameran. Jösses.)
 
Ja så ut kom jag och inspirationssnurran lugnade ner sig i hjärnan, så var jag redo för resten av veckan.
Josefin

Tycker du fick till jättefina bilder! :)

Svar: Tack! :)
Helgur

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress