Helgur

Femtio procent.
Jaha, och här är vi då på första dagen av andra hälften av denna graviditet. Min sista graviditet, ska vi väl vara på det klara med också. Även om min kropp verkar vara löjligt fertil och tydligen älskar att vara med barn så får två stycken räcka alldeles utmärkt. Hädanefter blir det skydd. Kanske dubbelt skydd, för att vara på den säkra sidan? ;D
 
Såhär såg magen ut igår:
 
(Hejhej! Här sitter jag i handfatet.)
 
Härligt att växande mage = växande födelsemärke också. Tur jag gillar mitt splatter-märke!
Efter att jag fick beviset i min hand att jag faktiskt ska ha en bäbis känner jag mig plötsligen VÄLDIGT preggo, till exempel krympte urinblåsan (den lilla jag har) typ tre storlekar över en natt. Bäbisen gillar hittills mest att kicka bakåt neråt, vilket inte gör det bättre.
Det har redan börjat dra ner i ljumskarna ibland om jag har stått upp länge och jag är sjukt hungrig hela tiden. Än så länge helt okej. Ska bli spännande att se vilka konstiga crejvings det blir den här gången, hoppas på nåt annat än ruccola... :)
På måndag ska vi till MVC för första gången, samma barnmorska som sist. Ska bli SÅ KUL! Älskade henne från första stund och när jag inte fick gå på efterkontroll hos henne efter Maja föddes (eftersom jag fick en lite allvarligare bristning fick jag gå till en läkare istället) blev jag faktiskt lite ledsen. Nu ska hon ju få träffa Majsan som hon kände och lyssnade på så många gånger.♥
ztad

sjukt hungrig låter lovande. serier+pizza i helgen? hchf!

Svar: Har ingen koll på om jag ska göra nåt i helgen, vi kan höras av! :D HCHF låter sjukt lockande...
Helgur

ajlimullersandvik.blogg.se

Fast hoppas inte för mycket, min kusin fick cravings efter SAND och åt därför så hon sket ut små sandkorn och blev förstoppad med en cementklump. Om du får sådana cravings: HÅLL DIG! ÄT RUCCOLA!!!

Sjukt mycket grattis åt er :D

Svar: Haha! Ja, man hör ju om folk som pillar i sig murbruk och annat...i så fall tar jag hellre ruccola alla dagar i veckan! :D Tack!!
Helgur

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress