Helgur

En kväll i solnedgången.
Igår spenderade jag typ hela dagen med att damma vårt sovrum, det drar lätt ut lite på tiden när man har ett barn som vill stå på huvudet i vattenhinken och riva ner alla saker som finns på golvet. :P
När kvällen kom och min karl hade varit ute på dagens andra löprunda (han är nog inte riktigt som han ska?) så lämnade jag över kvällsmatning och nattning till honom och hoppade själv upp på cykeln med siktet inställt på Råssnäsudden. Ville både komma ut och röra på mig, utan barnvagn, och ta med mig kameran.
 
 
Blev mer dramatiska bilder än jag hade tänkt. Men det gjorde ju inget. :)
Sacco

Så himla fin du är. Vacker och klar som en varm sommarbäck, det är min älskling det ;) PUSS!

Svar: 😘
Helgur

ajlimullersandvik.blogg.se

Det ser alldeles underbart ut :D Och ååh, jag är inte så förtjust i tårta, men hade valt det över brysselkål alla dagar i veckan ;P

Svar: Alltså, jag gillar ju fortfarande brysselkål...men att som barn välja det över tårta? Himla märkligt. xD
Helgur

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress