Helgur

En lördag.
Det här har varit en riktig panglördag!
Blev väckt av barnet tjugo över sju först, efter en helvetesnatt med 78 toalettbesök och en bäbis med en personlig vendetta mot mitt tarmpaket.
Efter frukost och andra morgonrutiner stack sambon iväg på en löprunda och jag och Maja gav oss iväg på en promenix till Östenssons. Det var sjukt jobbigt, för jag har en sån hemsk träningsvärk efter ridlektionen igår! Blir nog ingen mer ridning för det här preggot...
Hade med mig min senaste investering, som ni kanske sett skymta förbi på Instagram, och testade lite. Att lära sig ett nytt kameramärke är dock som att lära sig ett nytt språk. :)
 
Majsan var nöjd, i sin nya overall från moster Kristin!
 
När vi kom hem skrev jag ett argt inlägg till Securitas Sverige (mer om det en annan gång) och så lagom till lunch, när sambon kom hem från sin löpning, knatade jag in till stan och mötte upp Fija och Nicole för att fira att Nicole nyss fyllt 25!
En lunch på Chill Out blev det, alla tre tog hamburgertallrik och det var så HIIIIIIMLA gott! Dessutom chokladpudding till efterrätt. ^^
 
MATEN!
FÖDELSEDAGSBARNET!
JAG OCH FIJA!
 
Proppmätta vaggade vi en sväng på stan innan vi skiljdes åt och jag vaggade hemåt. Förevigade min solros, som äntligen slagit ut och som är hur fin som helst!
 
Nu ska vi äta kokt fisk med potatis och äggsås och sen blir det tidig kväller för allihop tror jag...en riktig partylördag med andra ord. ;)
Tjipp!
ztad

Måste säga att du har en jättesnygg tischa på dig på hamburgerbilden! ^^
Blir lite nyfiken på vad securitas nu ställt till med...
Kommer du med till Söderköping på lördag? Tjusig outfit finnes!

Svar: Älskar den tröjan, är tillräckligt lång för att täcka en preggomage med. ;) Vi vill väldigt gärna till Söderköping! Vi får höras senare i veckan. ^^
Helgur

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress