Helgur

Pyssel och mys.
Igår fick jag ett ryck och pysslade till en lampa. Jamen visst förstår ni, kände mig precis som Underbara Clara! Fast det här pysslet tipsade nog Emsloo om först tror jag, för ganska länge sen. Har gått och tänkt på att jag borde prova detta i ett par veckor och så igår så fick jag lite tid över.
 
Ni ser M:et? Den pysslade jag ihop. M för Maja såklart! Vi behövde någon liten ljuskälla på vår byrå, det är så mörkt där i hörnet, och det passade utmärkt! Så igår passade jag på att ta bild när mysbelysningen var maxad i sovrummet. :P Fish-eye funkar sådär i dålig belysning, så ber om ursäkt för bruset, men ville ju få med allt på en bild. ^^
 
Majsan har annars varit lite eländig ett par dagar med feber och gnäll, vi tror det är fler tänder på gång men än så länge känner man inga fler än dom hon har. Vi får se. Idag var febern borta i alla fall, skönt.
Nu ska jag passa på att få något gjort medan lilla fröken sover, typ duscha...
Tjipp!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress