Helgur

My city.
Gick en promenad häromdagen med en envis tjej som sovvägrat hela dagen tills vi begav oss ut med vagnen, och då sov hon bara medan det rörde sig typ. Stod vagnen still mer än två minuter så vaknade hon. :P Jag hade kameran med mig och fotade, under tidspress, lite bilder på mitt favoritgångstråk. Råkade på ett svanpar, som var kvar när jag kom tillbaka efter att ha vänt i Råssnäsbadet. :)
Fotade som vanligt med mitt 50mm...och blev nöjd för en gångs skull. Annars brukar jag inte få till landskapsbilder med det, men den här gången blev det ju riktigt bra!
Sista bilden föreställer ju hamnen och det där diset trodde jag först var lite mystisk dimma...men jag tror det var något som brann? Eller så asfalterade dom någonstans i närheten av Brinkebacken, vet ej. Huvudsaken det blev en fin bild! :D
Helene

Så härliga bilder! ^^

ajlimullersandvik.blogg.se

Men åh så fint, helt glad av att se svanar. Lääängtar tills de är på väg åt mitt håll igen i vår <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress