Helgur

Sommarens come back.
Det är nästan 30 grader varmt idag... Inatt har både jag och Maja fart omkring som propellrar i sängen på grund av värmen och knappt sovit något.
Jag som var så glad över att det började bli lite svalare. Nöjd med att ta på mig en långärmad tröja utan att svettas ihjäl. Efter graviditeten har VÄRME blivit ett problem för mig, I don't wike it! Och jag svettas som en jagvetintevad.
 
Så dagen har tillbringats i sovrummet (svalaste rummet i huset, förutom källaren) med Majsan och kameran. Oj vad jag älskar mitt Pentax 50mm f2!
 
Maja är för övrigt en väldigt stark tjej, vi gissar på tidig krypning! ;)
 
Nu ska vi bara vänta ut den värsta hettan så ska vi ta en promenix med barnvagnen lite senare...och hålla tummarna för att väderprognosen för imorgon stämmer.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress