Helgur

Det var ju det där med sömn.
Jag hann alltså bara trycka på "publicera inlägg" igårkväll så var det en liten bäbis som började gny inne i sin spjälsäng, så inget städande av vinden igår inte. Istället tittade jag och Majsan på Lyxfällan tills hon somnade om igen och sen råkade jag börja googla på resor...
 
Vips så var klockan midnatt och jag borde sovit för flera timmar sen. SMART där. Men jag är så himla ressugen! Svårt med en bäbis dock. ;) Ska se om det inte ska gå att komma iväg på en weekend i alla fall kanske, framåt vårsommaren eller kanske höstkanten nästa år. Skulle vara trevligt att komma iväg med någon/några vänner. :) Inte för att jag inte gillar att resa med vår lilla familj, men mammor behöver lite egentid ibland också.
Skulle väldigt gärna vilja besöka London eller Budapest igen...
 
Jaja. Det finns gott om tid att planera detta.
Idag kom vi dock igång med att rensa uppe på vinden och maj gadd säger jag bara...källaren är rena barnleken jämfört med detta! Men som jag skrev igår...det är bara att bita ihop och göra det. Vi har så himla bra med utrymme på vinden, så det är ju synd att det ser ut som det gör däruppe och man får leta ihjäl sig efter saker.
 
Håll en tumme för att Maja tänker sova en stund nu (hon somnade ovanpå sin far för cirka en halvtimme sen) så att jag kan gå upp och fortsätta lite till...
Tjipp!
ajlimullersandvik.blogg.se

Googla resor eller hitta en favoritblogg är döden för sömnen :P :P

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress