Helgur

81 to go.
Pass 14 - 14:e augusti: Dressyrlektion.
Pass 15 - 18:e augusti: Hopplektion.
Pass 16 - 21:a augusti: Dressyrlektion.
Pass 17 - 27:e augusti: Dressyrlektion.
Pass 18 - 27:e augusti: Dressyrlektion.
Pass 19 - 28:e augusti: Dressyrlektion.
 
Eh. Ja. Så ser det ut. Kan ni gissa vilken häst jag har ridit? Japp, det stämmer, Fuxfia varje gång. I måndags så frågade min ridlärare när jag har tänkt köpa henne... :) Alltså, det går så himla bra nu att det inte är riktigt klokt. Vi kommer till och med överens i boxen och har det mysigt hela tiden, vilket kanske inte alla gör med den här damen. Jag är så glad att hon finns.♥
 
 
Hopplektionen den 18:e augusti kan jag meddela gick ännu bättre än den jag skrev om sist. Har en film som bevis, men det har inte kommit upp på YouTube än så får återkomma med det en annan gång. ;)
I fredags missade jag tyvärr vad som antagligen var den sista hopplektionen ute för i år, för vi var iväg till Åland på begravning. Men jag tog ju igen det med att vara med på dressyrkurs i söndags och rida två pass..! Sen i måndags så funkade det bättre än någonsin i dressyren. Bästa Cecilia filmade oss när det gick som bäst, men den har jag inte fått än.
Åh. Fina Fuxen. Skulle kunna skriva sida upp och sida ner! Men tänkte ge mig nu. Ska hänga upp nytvättade underkläder på tork (yey) och sen bege mig till stallet för en, ja, dressyrlektion med 51:an. På en TORSDAG. ;)
 
Tjipp!
ztad

whoooo! börjar ju bli lite pass :)

Svar: Ja, det tickar på lite. Men jag är dålig på att uppdatera här. ;)
Helgur

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress