Helgur

39 to go.
Pass 61 - 27:e april: Ridlektion (dressyr på gräsbanan).
 
IDAG HÖRNI GICK DET SÅ HIMLA BRA ATT JAG NÄSTAN SPRICKER AV STOLTHET!
Jag hade bestämt att idag ska jag sitta ner med rumpan fast förankrad i sadeln, ordentligt stöd till bettet utan att dra och driva Fuxfia till en fin form. OCH HALLELUJA, det fungerade! Och speciellt efter att jag fick tipset att se till att hon skulle kännas som en liten boll under mig (in med dom långa bakbenen!), då kunde jag korta tyglarna en hel decimeter till och hon liksom växte under mig... FINA FINA Fuxen!!!
Kommentaren "- Om jag hade haft en kamera nu..!" medan vi red på en volt runt min ridlärare... ÅÅÅH! Jag blev tillsagd efter passet att etsa in den här lektionen, känslan och hur jag gjorde, i min hjärna och det är inte så svårt. Kommer nog drömma om det här i natt. :)
 
 
(Ps. Nu är vi nere på trettiotalet pass kvar...SKA HO' HINNA?! Ds.)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress