Helgur

Confessions of a Shopaholic.
Häromdagen såg jag en film, som var betydligt bättre än vad jag trodde den skulle vara.
Anledningen att jag laddade ner den är att jag var inne i en sån där "ladda-ner-allt-med-en-speciell-skådis"-fas, närmare bestämt Hugh Dancy.
 
(Teeny tiny Hugh!)
 
I princip allt med den här filmen är faktiskt bra. Men jag ville ta upp att soundtracket är OUT OF THIS WORLD. Har lyssnat på det hela förmiddagen när jag städade (ja det är sant, städade) och ni ska få några exempel:
 
Jordyn Taylor - Accessory
Lady GaGa - Fashion
Kat DeLuna - Calling You
 
Men faktum är att hela albumet med fjorton låtar är så bra att jag inte behövde hoppa över en enda låt. Skaka-rumpa-varning! ^^
 
(Att jag kände igen mig i beteendet huvudrollen pysslade med behöver vi inte prata om. Kthankzbye.)
Sara Svensson

Alltså låtarna i den filmen är sjukt najsiga! Och hallå, I love heeeer!!! (och han för den delen heheheehhh vem gillar inte lite ögongodis?)

Svar: Eller hur?!?! ÄLSKAR MUSIKEN! Och henne! Men mest Hugh Dancy. Heh. ^^
Helgur

Jennifer

Shooting Dogs är en annan, väldigt bra (och gripande) film med Hugh Dancy. Vet inte om du har sett den men den handlar om Rwanda. Kan verkligen rekommendera den! :)
John Hurt (Mr. Ollivander) är också med i den. :P

Svar: Tror jag har sett den, men det var ett tag sen isf. Och innan det var innan Hannibal kom in i mitt liv...... ;)
Helgur

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress