Helgur

All utomhusaktivitet inställd.
I förmiddags såg jag ett jättebra program på SVT2 (ja, faktiskt) som hette "Två hästtanter (och en farbror)". Det handlade om två finska kvinnor och den enas man som börjat rida i vuxen ålder. Var så himla kul att se och höra hur deras världsbild förändrats. Vuxna nybörjare är den roligaste sortens ryttare, tycker jag.
 
Efter lite matlagning och städning råkade jag se ett SMS från Jennifer om att Lejonkungen var på TV. FÅR JU INTE MISSAS! Så har suttit med gråten i halsen och gåshud på hela kroppen i soffan nu i eftermiddag och bombat mitt Twitterkonto:
 
Vet.. ska vara surroundeD. // MVH Stavfelsfreaket
 
Klockan åtta ikväll är det Helkväll med Jonas Gardell på SVT1, och det ska jag OCKSÅ se! Älskar honom, tror det kan bli bra.
Tills det börjar tänkte jag spela lite Atlantis - The Lost Tales! :D Barndomsminne efter barndomsminne här.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress