Helgur

Sista heldagen på jobbet.

På måndag blir jag alltså arbeitsloss, igen. Men jag har inte riktigt hunnit deppa över det.

Imorgon tänker jag åka hem vid lunch och när eftermiddagen närmar sig är det återigen hopplektion med världens bästa folk och världens bästa häst. Efter det ska vi på kalas och jag får träffa mina bästa vänner igen, några månader sen sist nu igen. Ska bli så skönt att bara snacka skit, se på film och trycka pizza, precis som när jag blev arbetslös förra gången?! ^^

På lördag ska det eh.. återhämtas efter, vad jag gissar kommer bli, en sen kväll. På söndag ska Lillebror firas med revbensspjäll och presenter.
Natten till måndag sänds Oscarsgalan och jag är SJUKT sugen att se den LIVE. Om någon vet om/var den sänds, förmedla det till mig tack! Jag har ju nämligen tid att se den eftersom den enda hålltiden jag har på måndag är...Arbetsförmedlingen...som öppnar klockan 10.

Liksom, hur vaken måste man vara då på en skala?

ztad

jag tror att galan sänds i tv9, kommenterad av filip och fredrik.

Ahhhh: ser fram emot imorgon :) :) :)

Svar: Åhmen vad bra! :D Ikväll kommer bli sjuuuukt bra! ^^
Helgur

ztad

blööh, btw... arbetsförnedringen :(

Svar: Tog som tur var bara 5 min där...
Helgur

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress