Helgur

Tam-tam-taaam..!
Hon från Industrikompetens ringde tillbaka idag och vill ni veta något roligt?
Hela dagen (jag jobbade) har jag gått runt med telefonen på högsta volym för att höra ifall hon råkar ringa medan jag dammsuger eller nåt. Men precis när jag har slängt in dom sista grejerna i bilen och är färdig för dagen, mitt när jag börjar sjunga "DET ÄR DAGS FÖR FREDAGSMYYYYS!!!", då ringer hon. Haha. :)
 
Hon frågade några (svåra) frågor, till exempel varför jag hade sökt just till tjänsten kvalitetstekniker. Mitt svar: "Ööööh.. det verkar intressant?" Ja, jag utvecklade lite. Men hatar att man blir så jävla blank i skallen när man får VIKTIGA frågor.
Och förresten, är det meningen att man ska reflektera så mycket över alla jobbansökningar man skickar in? Jag vill bara ha ett jobb? Som har något med min utbildning att göra? Va? Svara!
 
Eh. I alla fall.
Sen ville hon att vi ska träffas och prata mer, så jag antar att mina svar inte var allt för dåliga? Så på måndag ska jag på intervju, är pissnervig redan nu. Så ja, då var den helgen förstörd. ;)
Meneh, ni kan väl hålla en tumme typ? (Det förra jobbet jag var på intervju för fick jag inte (huhu) så ni kan släppa dom tummarna nu.)
Det handlar alltså om ett jobb som kvalitetstekniker på Toyota Material Handling i Mjölby. Eheheeee.. skitstort företag. *bajsar ner mig*
 
God natt!
 
ztad

haha, det är säkert jävligt sant. (men vi har roligare under tiden tror jag :P, och slipper arbeten om teflon. Till och med "gamla testamentets exegetik" är bättre ^^)

Svar: Hehe. Det är nog lite överdrivet... ;)
Helgur

ztad

...nej, jag är helt övertygad om att det stämmer. Åtminstone finns det knappast vidare "karriärutsikter" haha ^^ studentbudget resten av livet ! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress