Helgur

Suck på mänskligheten.


Nån idiot som kommenterade en bild på Red Skin.
En sån där person som har en bilddagbok, men inte laddar upp några bilder och inte har nån info om sig själv.
Alltså; en nätmobbare. En person vars enda mål i livet är att göra andra arga, sura eller ledsna och som svar alltid kommer med ytterligare en dumhet eftersom man ändå inte kan få tag i dom och dunka in lite vett i deras tjocka skalle.
Kan säga att han blev anmäld till supporten direkt. Jag tål inte sånna personer alls.

Och det här leder in mig på ett annat ämne; hur det kan vara tillåtet att skämta om att hästar är hamburgare?
Någon som skrattar när man säger att dom äter hundar och katter i Kina?
Någon?
Ingen?
Plånböcker av hundskinn?
Haha?
Har man varit med i gemet så länge som en annan vet man att förlora en häst är som att förlora en familjemedlem, ett syskon, en väldigt nära vän. Precis som att förlora en hund, naturligtvis.
Och om folk som skämtade om hamburgare själva hade fått komma till stallet och få veta att ens vän precis avlivats i hagen eller dött av sprucken tarm i sin spilta, skulle dom då ha mage att skämta om hamburgekött?
Jag bara undrar.
Eller komma till stallet samma dag som man vet att en av ens vänner har avlivats och se blodfläckarna på stallplanen, skulle dom då skämta om att leka med maten?
Jag bara undrar.
Jag bara undrar...
Jennifer

"Off with his head!", som Red Queen(Bonham-Carter) sa!

Jag tål inte heller såna personer! Usch o fy o blä!

ztad

äter man verkligen hästar, förresten? alltså, speciellt framodlade för syftet? det låter sjukt oekonomiskt. jag menar, ett får går det ju bara att släppa ut så klarar det sig själv, och så off with it's head i slutet av sommaren (fast de har börjat med broilerfår nu, som aldrig ser solen. blä!)men en häst tar väl flera år att få fram?



eller i sammanfattning: djur är inte mat, nuff' said

Anna

Haha, vilken skrattretande idiot. Det är såna typer som man bara vill kasta en atombomb på eller något...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress