Helgur

Meh...
Finns det ingen som bloggar för sin alldeles egna skull längre?
Allt är bara tävlingar hit och dagens blogg dit och hur man får fler läsare.
Jag bloggar inte för jag hoppas att fyra miljoner personer ska läsa varje dag. Jag bloggar för mig själv och möjligtvis mina vänner.
Har inget intresse av att vara med i dagens blogg och få en länkning.
Ja.
Var bara det.
God natt!
hon 18, han 44

Jag vet inte riktigt hur det står till, men dagens blogg kan väl vara ett bra sätt att nå ut till människor om man har någonting viktigt att säga. Tror jag anmält mig till ett par sådana, inte för att jag bryr mig så mycket egentligen utan mer för åsikten att det inte skadar. Sedan om någon skulle hitta in till bloggen utav det skulle inte skada då jag vill föra fram vårat budskap till så många som möjligt och jag vill berätta vår historia. Om jag nu ska utgå från mig själv (hon) så bloggar jag mycket för mig själv för jag vill få bort mig och älsklingen från stämpeln: Malplacerad då vi är öppna med vår relation när vi är ute bland folk och så, men även för att hjälpa andra också såklart. :)

Jenny

Min blogg kommer aldrig att platsa i nån tävling heller...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress