Helgur

Frust.
Ridlektionen igår var klockren. Som alltid?
Jag och Fuxen kom faktiskt riktigt bra överens.



Skönaste på hela lektionen var ju såklart Marko när han stannade vid ett hinder, checkade andra sidan och frustade, ungefär som:
"- Naäej, det kan ni fetglömma! Var är min flickvän?"
Vi höll på att dö av garv.
Det var Cornelia som red Marko igår, och dom var så himla duktiga!



Kolla proffsen lixom!!
(Och jag vet att jag har redigerat bilderna snyggt i Paint, tacktack. Här finns det inte nåt PS inte.)

Fuxen blev lite arg på mig när jag skulle tränsa innan lektionen, så hon nöp mig lite. I tutten... Jättemysigt. Så nu har jag ett bitmärke där. ;)

Idag är det stan som gäller först med Jennifer, vi ska inspektera Intersports sortiment eftersom det är 20% på alla varor om man har club-kort. ^^
Eh, det är min mamma som har det där kortet, men förhoppningsvis ska jag kunna handla på det i alla fall...
Sen blir det en heldag i sommarstugan, och eftersom det redan är 18 grader ute så blir det nog himla trevligt. Kanske rent av ett premiärdopp i sjön? :)

Vad kul det är att sitta och blogga när ens föräldrar säger nånting om "beroende" och "manisk" varje gång dom går förbi mig. Jättekul kanske.
Anyway.
Cheerio!
fija

Skyll på stackars Fuxen du...!

Hoppas du får en trevlig dag i sommarstugan :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress