Helgur

Första dagen som mammaledig.
Har tydligen redan ett inlägg med den här rubriken. Den här första dagen som mammaledig har dock inte varit lika aktiv, faktum är att jag inte ens varit utanför dörren.
Sov apdåligt inatt och så ett barn som först ville gå upp halv fyra, INTE en helt okej tid att fixa frukost på, så lyckades få henne att somna om. Men sen vid halv sju när sambon var klar efter sitt jobb och skulle sova var det inte mer att göra än att ta med det klarvakna barnet upp. Har sedan spenderat sjukt många timmar i soffan med att titta på Lyxfällan, medan jag tänkt att det vore trevligt att gå ut. Men näe. Inte idag. Kanske imorgon.
 
Ska ta mig en dusch och sen funderar jag på att nanna kudden. Bäst att passa på, snart har jag en som är vaken hela nätterna (probably) och en som ska gå upp lagom till den andre har somnat...
 
Utsikten vid frukosten, inte så fult. :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress