Helgur

Morotskaka för stressade nerver.
Idag var dagen för intervju nummer två till det här jobbet som jag sökte förra veckan.
 
Kan bara säga att det verkar så himla bra. Trevligt folk, fina lokaler (både kontor och verkstad var superfräsht), arbetsuppgifterna verkar roliga och varierande. Det verkar som det händer saker hela tiden...SUPERBRA bara helt enkelt.
 
Intervjun var, som dom hade sagt, väldigt avslappnad, vilket var väldigt skönt. Dom sa att jag inte hade gjort bort mig under intervjun (pjuh) och att dom var positiva.
Jag har 50% chans att få det här jobbet, tydligen är det en tjej till som skulle komma dit på intervju. Hon är nio år äldre än mig sa dom, så vi får se vad dom väljer...
 
Det är jobbigt att verkligen hoppas på något, men samtidigt inte vilja ha för höga förhoppningar. Ni vet säkert hur jag menar. Emellanåt känner jag mig hur säker som helst på att få jobbet, nästa sekund kan jag känna att nej...varför skulle dom välja mig?
Försäker hålla mig neautral, för min egen skull.
 
Alla som har kommenterat och gillat på FB (och Jennifer som har kommenterat här!) ska ha all kärlek i världen! Det känns skönt att ha ert stöd. :)
 
Nu ikväll har min kära familj varit här och kalasat på en morotskaka jag slängde ihop igår. Var så sugen på morotskaka när vi var och handlade i helgen, så köpte ingredienser...då är man ju tvungen att göra åt det med. ;)
Dom hejar såklart också på mig och hoppas jag ska få jobbet. Dom är så fina, mamma, pappa och Lillebror.♥
 
Kakan. ^^
 
Nu ska jag försöka koppla bort jobbgrejerna från huvudet genom att kolla på gamla Top Gear-avsnitt och antagligen blir det tidig säng, lite mentalt utmattad känner jag mig faktiskt...
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress