Helgur

På tal om midnattssol.
Igårkväll smet jag ut strax innan vi skulle gå och lägga oss och tog lite bilder runt huset. Klockan var nästan nio och solen stod lika högt som en vanlig eftermiddag.
 
Lite suddig ser jag nu, men den får vara med ändå.
Här har liksom inte alla blommor vissnat redan, som hemma. Det är en stor äng bakom huset som är SÅ FIN.
Gräs i olika former...är också väldigt fint!
 
Att vara här har påverkat min sömn, känner min konstant jetlagged. KAN INTE somna innan midnatt typ, och är jättetrött på morgnarna. Igårkväll la jag ifrån mig telefonen vid tio i tolv efter att nästan ha somnat med podd i öronen. Tänkte då "hm, men om jag blundar några minuter, så kan jag gå ut och ta bilder i ÄKTA midnattssol!" Två sekunder senare sov jag som en stock. :D
 
Om ni har följt mina Instastorys så har ni kanske sett att jag var iväg, själv, på en liten utflykt idag. Förhoppningsvis blev det lite bilder som går att använda. ^^
ajlimullersandvik.blogg.se

Jag tycker att det är såååå vackert! Midnattssol kan vara himla störande dock, vi har investerat i en massa mörkläggningsgardiner och sådan sovmask som man ibland får på flygplan ;D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress