Helgur

Jag känner mig som en ny människa IGEN.
Andra besöket på gymmet idag, vad härligt det var!
Eller ja... Gjorde ett fitness test på löpbandet och fick orden: "THE RESULT IS...VERY POOR" i blinkande LED-bokstäver kastat i ansiktet. Härligt. Tänkte att jag skulle visa den där maskinen vem som var very poor, men fick avbryta när jag fick sviiiiinont i höften efter sju minuters joggande. Jahaja.
Ställde mig skamsen på crosstrainern och gjorde klart min uppvärmning, klarade i alla fall tio minuter utan att någon mer kroppsdel svek mig.
 
Sen körde jag dessa:
 
Tre hela set på första (eftersom min rygg kan liknas vid mycket välkokt spagetti), två set med den andra, men körde inte alla övningar och inte lika många reps som det stod att man ska. Sen två varv Master Plank. Höll på att dö.
Avslutade med en snabb-yoga, två varv på den.
 
Men det allra jobbigaste just nu är att ta sig till och från gymmet... Orkar alltså knappt cykla tio minuter utan att benen blir alldeles sladdriga och jag får kippa efter andan. Heh.
ajlimullersandvik.blogg.se

gud så hemskt att se VERY POOR, liksom räcker det inte med POOR eller QUITE POOR. Very poor, maskinjävel!!

Jag ser så mycket fram emot nytt år, jag har ju redan börjat fixa och trixa i mitt liv och i min blogg, för datumet är ju i sig inte magiskt. Men det känns lite så :D :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress