Helgur

Myrmannen.
Ant-Man hade premiär här för lite mer än en vecka sen, då var ju jag i Sälen och där fanns inga biografer öppna såhär års tyvärr. Men så ikväll då blev det äntligen dags! Jag och Jennifer besökte Royal och satt i lilla salongen för första gången efter att dom renoverade den. Vilket lyft! Betydligt färre platser, men fantastisk lutning och sköna stolar med mycket benutrymme. Guldstjärna till Royal i Motala! ^^
 
Vi var totalt 10 själar i salongen, kanske på grund av att vi gick sena visningen kl 21 och jag vet att många börjar jobba imorgon. Skönt var det hur som helst, enda störningsmomentet jag hade var killen som satt närmast mig som typ andades in sina popcorn och dricka...men han flyttade på sig sen. :P
 
FILMEN DÅ?!!
Den var helt amazeballs! Jag hade inga förväntningar alls i princip, men jag tycker dom lyckades mycket bra, dessutom verkar den ju passa ihop med nästa Captain America film väldigt bra. I like.
Har alltid gillat Paul Rudd, tycker han är en mycket bra skådis och den här rollen var han ju som gjord för, enligt mig. ^^
Vi skrattade som vanligt högst av alla och var dom enda som stannade kvar och såg BÅDA extrascenerna. Sista scenen, efter alla eftertexter, fick mitt hjärta att bulta och tårar att samlas i mina ögonvrår. Oh god, vad jag längtar till Civil War nästa vår. Precious Sad Angryface Baby!♥
 
 
(Se den när ni får tillfälle!)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress