Helgur

Det händer mycket nu.
*I tisdags fick jag reda på att min anställning inte kommer förlängas (*snyft!*), så från och med min födelsedag kommer jag vara arbetslös. Jag är dock inte särskillt orolig för framtiden, det finns faktiskt jobb, bara man vet var man ska leta. :)
*Igår lämnade jag tillbaka nycklarna till min lägenhet, så jag är numera SAMBO på riktigt. Känns otroligt skönt!
*Igår satte jag även in en p-stav i armen, nu slipper jag komma ihåg p-piller! Tjoho! Men det var lite obehagligt, dock inget som inte en Ipren kan fixa.
*Idag sprang jag och Jennifer vårat tredje Blodomlopp som gick enligt nedan bild. Jag är SJUKT nöjd med tanke på att jag inte tränat alls inför det här (sprungit en gång på.. tre månader?) och att hela loppet går på asfalt. Det gick jävligt tungt, men är man envis så är man...
*Imorgon är det första Juni och sommar, det är även då min adressflytt sker officiellt. DESSUTOM är det inte längre min mamma som äger min bil från och med imorgon! ... Det är min man... Längtar till jag fyller 25 så jag kan få stå som ägare på min egen bil utan att få försäkringar som kostar skjortan.

Det var en liten uppdatering om mitt liv, här och inte på FB för en gångs skull. ;)
Sacco

När du fyller 25 har vi inte längre kvar toyotan :)

cathrin

Sv: TACK! :D

ztad

någon har samlat på sig episkt med vuxenpoäng på kort tid. Alltså krävs firande. Och naturligtvis ett disneymaraton av enorma proportioner i kompensation!!!!!

(n å g o n fyller snart år och bör avkrävas en önskelista ^^)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress