Helgur

Uuäk! *Kräks upp hårboll*
Blev så inne i mitt förra blogginlägg att jag glömde min tvätt. ^^
Men vad kul det var att städa därnere nurå när det var nästan tre veckor sen jag tvättade sist?!?!?!
GAAAAAAAAAAAAAAHH!!!
Jag skäms för den mänskliga latheten!
Nu är ju jag en riktig latmask själv ganska ofta, men jag har åtminstonde samvete nog att städa efter mig i tvättis. Något som dom flesta andra saknar, verkar det som?
Det känns som hela jag är full med stora dammtussar. TVIVALE!
Mejlade vice värden. Igen. Men den här gången hade jag kollat vem som hade tvättis innan. HAHA! Känn på den du! Din late jävel!
SOM OM det kommer göra ett uns skillnad?
Bah.
Varför ska jag lägga ner en massa tid på att städa efter andra såvida jag inte får betalt för det? Kan nån svara på det?
Nej. Tänkte väl.
Synd om nummer XX som kommer få sig en avhyvling (hoppas jag) från vice värden, det är ju inte bara den som har struntat i att moppa golvet. Uppenbarligen har ALLA dom senaste veckorna skitit i det. Men nån måste få skulden och förhoppningsvis kanske EN till i det här huset börjar städa efter sig själv.

Alltså, det är så jävla svenskt så det är pinsamt.
Men ingen arg lapp den här gången.
Anonym

Det är lite som hos oss. Alltid är det någon som inte har rensat filtret i torktumlaren.. Men det värsta är en hink med en mop.. Som alltid står med vatten i. Jag menar, som säkert har stått där med samma vatten i en vecka, minst. Så himla äckligt..

LORISSA LOVEBOMB

sv: TACK så hemskt mycket :)



Pottermums är helt enkla kolakakor som jag har i en plåtburk med harry potter på ;P Men namnet har liksom suttit kvar sedan dess ^^

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress