Helgur

En liten lista lite snabbt.
Har du gjort något i år som du aldrig gjort förut?
Flyttat hemifrån!

Har du några nyårslöften?
Inte ett enda i år.

Vilka länder besökte du?
Eh, låt mig se... Sverige.

Vad var din största framgång 2010?
Att få sommarjobb som nåt annat än som städare.

Största misstaget?
Att låta Lillebror använda min bil så avgassystemet lossnade. ;)

Den bästa nya personen du träffade?
Skulle väl i så fall vara Lillebrors flickvän.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Betydligt gladare tror jag.

Vad önskar du att du gjort mer?
PLUGGAT!

Vad spenderade du mest pengar på?
Antagligen på allt till min lägenhet, men annars tekniska prylar. Som vanligt...

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Min pojkvän. Familjen. Undulaterna. Hästarna. Stallfolket. Praktiken. Att cykla i det värsta regn som jag nånsin skådat på hemmaplan!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress