Helgur

Årets bästa söndag kanske?

Vet inte riktigt vad som är felet med mig, men både igår och idag har jag gått upp innan klockan 8... Mina föräldrar tror att jag är sjuk. :P Men när det är såhär bra väder kan man ju inte bara ligga inne och sova!!?!

Mina föräldrar var i sommarstugan idag igen, medan jag stannade hemma och diskade. Men det kan vara trevligt, när man får lyssna på Eagles samtidigt.
Sen tillbringade jag hela förmiddagen med världens bästa man. ^^
Jag älskar dig.

Eftermiddagen har tillbringats med folk från förra klassen. Glasskäk, minigolf och skratt sammanfattar väl rätt bra tror jag? :) Trevligt var det i alla fall. Tack alla.

Snart ska jag sova, men först ska jag se om jag kan få bilder på talgoxarna som bor i fågelholken på vårat garage...
Cheerio!

Anonym

Sara, du börjar helt enkelt att bli gammal! Att inte kunna sova läääänge på morgnarna är typiskt vuxet!

Jenny & Vovvarna

Det var jag som kommenterade, förresten!

fija

Bara för att jag sov till halv tolv idag...å andra sidan satt jag och pluggade till halv tre inatt o_0

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress