Helgur

Eftersom jag är så bra på att blogga...
Tänkte jag bjuda på en Topp-3-lista såhär på lördagkvällen: Mina nyaste favoritlåtar som jag har fastnat för bara sen i torsdags. Kul va? :D Här kör vi, klagomål kan fyllas i längst ner på enkäten.

Numero 3 (vi börjar bakifrån):

Nickelback - Gotta Be Somebody


Mm, asså jag vet att den här går på radion hela tiden. Men det är först nu när jag laddade ner Nickelbacks nya (återigen tack till Sofia) som jag riktigt fastnade för den. Och helt seriöst. Nickelbacks musik är ju ganska oslagbar, egentligen. Och Chad Kroegers texter är.. ja.. nästan som sända från Gud.
"- Pfft. Burning bush..!"

#2:

Shinedown - If You Only Knew


Innan Sofia tipsade om dom har jag sett att typ.. hälften av mina MSN-kontakter har suttit och lyssnat på dom. Eftersom jag alltid blir så motvals har jag inte velat lyssna på dom, men det var ju tur att jag gjorde. Fin låt i alla fall.

Och så, nummer 1:

Lady GaGa - Poker Face


Det är ju tur att ingen har sett min Winamp-history och observerat att jag har lyssnat på den 47 gånger sen i torsdags eftermiddag. JAG VET att det inte är ok att jag har lyssnat så mycket på den! Jag som påstår att jag är hårdrockare. Men jag brukar även säga att jag är ganska mycket allätare. Den här är bara så skön. Och nu snurrar den för 48:de gången i Winamp. Ehe.

Och nu när vi ändå är inne på musik kan jag ju nämna att jag just såg på last.fm att Backyard Babies spelar på Platens i Linköping den 12:e februari. Aningens sugen på att åka dit. Nån som vill följa med?
Och på samma ämne:
Goo Goo Dolls har släppt en ny skiva, Greatest Hits Vol. 2, som jag.. fixade.. hem idag. Har inte hunnit lyssna nåt än (första låten snurrar as we speak), men dom är alltid mysigt att lyssna på. Snygg sångare har dom med, med sexig röst. Aaah. ^^

Och nu har jag tvingat in Fija i last.fm-träsket oxå. Höhö, hoppas hon inte är allt för förtvivlad.
Om man skulle ta och se ett sista avsnitt av Merlin innan man dyker i säng?
Cheerio!

P-p-p-poker face, p-p-poker face.
Sara

Love på Lady Gagas poker face <3

Elin

12 februari... linköping.. då kommer ju jag hem! får jag fundera på det? ;) byb är ju bra! Och jag måste säga att Poker Face är en attans bra låt. Speciellt när de säger "P-p-p-poker face, p-p-poker face" Älskar't :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress