Helgur

52 weeks photo challenge. Week thirtyfive, thirtysix and thirtyseven.
Jag ligger lite efter här på bloggen, men ni som följer mig på Instagram har sett att jag åtminstone lagt upp bilder där. NU kommer dom här!
 
Loneliness - One is the loneliest number.
 
En något out of focus liten svamp.
 
Ordinary - Find beauty in the ordinary.
 
 
Eye lines - Eyes draw attention to certain parts of the frame, your subject will direct your audience's eye. Where is your subject looking? What are they seeing or not seeing?
 
Stör ej, glassätning pågår...
 
Jag har utkorgen här på bloggen full med utkast, men jag hinner knappt med livet just nu. Anledningen att jag kan publicera det här är att jag suttit och följt lagfinalen i VM-hoppningen och jag har haft harpuls sen klockan nio ungefär. Jävlar vad spännande! Och ett lagsilver! SATAN. Första VM-lagmedaljen sen 2002, andra VM-medaljen någonsin. Herrejävlar. Vad duktiga dom är! :D Undrar om hjärtat pallar att följa individuella finalen på söndag?
Ska hur som helst försöka att komma med ett sånt här inlägg i veckan från och med nu igen. Wish me luck. ;)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress