Helgur

52 weeks photochallenge. The truth, part 3.
 
Tänkte att det var dags med en sån här igen, så ni får se den fula sanningen innan Photoshop förvandlar mina bilder. ;)
 
Vecka 11:
                       
Här har jag beskurit lite som ni ser, för att slippa ha med en bit fönsterkarm och då hamnade fågeln mer i blickfånget. Annars vanlig redigering.
 
Vecka 12:
                       
Vanlig redigering.
 
Vecka 13:
                       
Också vanlig redigering.
 
Vecka 14:
                                              
Lite beskärning och så vanlig redigering.
 
Vecka 15:
                       
Och samma där. Möjligtvis att jag har maxat kontrasten här. (Jag har nämnt att jag inte gillar att redigera sönder bilder va? :P)
 
Gillar nästan dom här inläggen mer än dom riktiga utmaningsinläggen, heh. Sitter för övrigt helt fast i veckans utmaningsuppgift och har ingen ANING om vad jag ska fota. Typiskt, så nära slutet. :) Ska nog lyckas komma på nåt. Stay tuned.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress