Helgur

Would you rather...
... Be transported permanently 500 years into the future or 500 years into the past?
500 år bakåt, var är vi då? 1500-talet? Eh I think not. Då skulle det vara mer spännande att komma till framtiden, vem vet vad som hänt då!

... Never be able to use a touchscreen or never be able to use a keyboard and mouse?
Jösses vilka I-landsfrågor och moderna problem. Jag skulle nog välja att vara utan touchscreen, så länge jag har möjlighet att använda stämpelklockan på jobbet som råkar vara en touchskärm... Annars kan det bli lite problematiskt. 

... Be able to control fire or water?
Eld skrämmer mig lite och dessutom ser jag väldigt få fördelar med att kunna kontrollera den? Skulle väl vara att lyckas få grillkorv och pinnbröd med exakt rätt toastiness. Eller avstyra skogsbränder, men det gör man ju med vatten också. Så väljer vatten. Skulle kunna hjälpa folk mer tänker jag. 

... Have everything you eat be too salty or not salty enough no matter how much salt you add? 
Vilken... Udda... Frågeställning... Om det är så att jag skulle tycka allt var för salt även om det knappt var nåt salt i så väljer jag det. Äter redan alldeles för salt mat och det kombinerat med diverse hjärtsjukdomar i släkten är ju... Inte så bra. 

... Have hands that kept growing as you got older or feet that kept growing as you got older?
Alltså. Hur stort snackar vi?
If this is the case så tar jag stora fötter. Händerna vill man ju ändå kunna använda. Äta med, klappa på barnen och så vidare. Fötterna är mer... Meh. Man kan ju alltid ta till hjälpmedel för att ta sig fram om dom blir så stora att det inte funkar att gå. ¯\\_(ツ)_/¯
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress