Helgur

52 weeks photo challenge. Week twenty.
Uppgiften denna vecka:
 
From Below - Get down low, below 2 feet, and change your perspective. Look out or look up.
 
Min bild:
 
 
Det är tur att jag har den här utmaningen, annars hade den här bloggen varit ganska död vid det här laget. :P
 
I veckan har jag i alla fall återupptäckt pappas gamla 135mm-objektiv och blivit totalfrälst. Det är ett Pentax Asahi original och det tar så sjukt fantastiska bilder att jag smäller av varje gång! Bilden i utmaningen är fotad på kanalbanken (promenerar väldigt ofta där numera, nya favoritstråket!) i jättestarkt motljus och jag hade kameran så nära marken (helt enligt veckans uppgift) att jag med nöd och näppe såg skärmen. Tryckte bara av bilden och voilá! Älskar den.
Har SÅ MYCKET bilder från senaste veckan att visa, men...ingen tid att sitta vid datorn. Försöker lägga ut en "snyggbild" om dagen på Instagram, så följ mig där. Fast...gör inte det om ni har sett er mätta på rosa blommor, för är det nånting jag har bilder på från senaste tiden så är det ROSA BLOMMOR. Heh. Blir ju lätt så varje vår. ;) Syns ju även på nya bloggutseendet.
 
Nähä. Dags att göra som barnen och nanna kudden.
Anonym

fin bild :)

ajlimullersandvik.blogg.se

Vi MÅSTE ses om du kommer förbi Umeå!!! När kommer du? Jag har inte mitt schema än, men om jag jobbar så vore det guld att få ses en halv sekund och om inte så blir kramen lite längre! ^^ när när när!?

Svar: Iiiih! :D På vägen upp åker vi förbi Umeå den 27/6 och på vägen hem åker vi förbi 6/7! :D Vi får höras när det närmar sig, tror jag har dig som kontakt i Messenger på fb. ^^
Helgur

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress