Helgur

52 weeks photo challenge. Week nineteen.
Veckans uppgift:
 
Edge Cut Sun -  Having an edge cut through the sun looks nice, or having the sun rising over a line or diagonal within the photo. Stop down the aperture to create a starburst.
 
Mitt resultat:
 
 
Allt jag har fotat senaste veckan har med blommor att göra, i princip, eftersom det fullkomligt har exploderat ute tack vare värmen som varit. Grejen är att jag verkligen ville försöka få till en snygg starburst, men då hade jag behövt ta mig ut tidigt på morgonen eller sent på kvällen (när solen inte är lika stark) och...ptja, det funkar inte med logistiken här hemma. Ska ha det i åtanke nästa gång jag råkar ha kameran framme under en solnedgång dock. Den här årsutmaningen ger verkligen idéer och inspiration, precis som jag hoppats!
 
Jag har HUR MÅNGA BILDER SOM HELST från senaste dagarna som jag vill lägga upp här. Försökte häromkvällen men då strejkade fibern ("Skaffa fiber, det är SÅÅÅÅ driftsäkert!" Yeah right. Imorgon kommer dom och felsöker!), så vi får se när det blir. Håll utkik! :)
ajlimullersandvik.blogg.se

Åh, så himla himla kul att få se fram emot massa blombilder :D Jag är sååååå glad i blomster :D :D

Vet du, jag hittade din glass tror jag. Den hette spöket och verkar ENDAST funnits att köpa ett enda år, 1994. Där såldes också min älskade svala som jag minns så mycket trots att jag var knappt 5 år!

http://www.gb.se/wp-content/uploads/2014/07/1994_big.jpg

Svar: *GASP* Måste ha ätit den en himla massa, eftersom jag kommer ihåg den såhär 24 år senare! Haha :D
Helgur

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress