Helgur

52 weeks photo challenge. Week eighteen.
Veckans uppgift:
 
Photographer's choice - Capture an image on your terms; who, what, where, when, why, how...it's all up to you. Caveat: You must tell us your intent.
 
Min bild:
 
 
Jag råkade se den här galna vindsurfaren (alltså ni vet väl hur kallt det är i Vättern PÅ SOMMAREN) när jag var ute och promenerade härom dagen. Egentligen hade jag tänkt ta bilder på min karl när han sprang förbi på stranden (på tal om galen), men vi missade varandra med några minuter. Tyckte det blev en bra bild ändå, med tanke på att det inte är så mycket planerande bakom, tog bara upp kameran och tryckte av.
Egentligen har jag finare bilder som jag tog idag, men dom tänkte jag faktiskt spara till ett senare inlägg... Äntligen är våren här!
ajlimullersandvik.blogg.se

Jag skulle nog älska att vindsurfa :D :D REALLY! Men våtdräkt på, och gärna med varmare temperatur i vattnet.

Svar: Jag skulle gärna prova! Men...inte i Vättern... ;D
Helgur

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress