Helgur

Mission complete.
Ni minns kanske för några veckor sen att jag
inte riktigt lyckades få till en "starburst" som jag hade tänkt och velat. Några dagar senare försökte jag igen, med annan kamera och annat objektiv. Helt plötsligt levererade var och varannan bild en snygg starburst? Förstår inte vad som hände.
Jag smög i alla fall omkring runt mina föräldrars lila syrénträd när dom var på jobbet och sen vandrade jag förbi några fler träd på vägen hem, som var ljuslila.






Dom här bilderna tog jag med min gamla trogna Olympus, men senaste månaderna har jag faktiskt allt oftare valt att ta med mig Pentaxen.
Det kommer komma fler inlägg fyllda av blomster, håll ut! 
ajlimullersandvik.blogg.se

wooooow, så snygga starbursts! <3

ajlimullersandvik.blogg.se

NÄR KOMMER DU TILL MIG <3

Svar: Min gissning är att Umeå kommer bli vårt lunchstopp på vägen upp den 27/6! :D Sen åker vi även förbi 6/7 på vägen hem, men då blir det nog på morgon/förmiddag nångång.
Helgur

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress