Helgur

52 weeks photo challenge. Week twentytwo.
Veckans uppgift:
 
Door - A symbol of transition, a door or a gate provide a passage way.
 
Min bild:
 
 
Den här bilden kom jag på att jag ville fota idag, när jag och ungarna kom upp till sommarstugan och pappa rullade upp garageporten till nya garaget för att visa Maja sin brum-brum.
Har aldrig provat att ta sånna här bilder, i dörröppningar, och har mest sett hästar fotograferade på detta vis. Men tycker jag lyckades ganska bra. Den är rätt hårt redigerad, men det får ni se i ett annat inlägg jag planerat framöver. :)
(Missade att redigera bort pasten som ligger under bilen, men det kan ni ju låtsas att ni inte ser, m'kay?)
 
Det är ju dessutom himla passande att ha det här motivet den här veckan, för i torsdags firade mina föräldrar att det var 40 år sen pappa köpte bilen. Hahaha, alltså fattar ni? 40 ÅR. Inte helt normalt kanske, men sjukt häftigt. Inte mer än rätt att den fick inviga garaget.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress