Helgur

Vintern kom visst på besök.
 
När jag hade lämnat Maja på förskolan imorse så tog vi en riktig långpromenad, jag och min man. Vidar låg och sov hela promenaden som blev nästan två timmar lång. Svinkallt men hysteriskt vackert med all frost. :) Sparar dock på en bild, som jag tror blir veckans utmaningsbild, förutsatt att jag inte råkar ta någon bättre under veckan.
Nu har det dock gått över till plusgrader igen, så det var visst en blixtvisit av vintern...
ajlimullersandvik.blogg.se

Vackert!! Men själv längtar jag redan efter lite plusgrader, hehe. Umeås vinter är så seeeeg...

Åh, ja, vi letar, men jag ska låta inlägget om de galna självmords- och misshandelsgrannarna åka längre ner i bloggen för säkerhetsskull innan jag anmäler oss för lägenhetsbyte.

Svar: Längtar oxå efter plusgrader och vår... Men vackert är det. :)

Håller verkligen tummarna för att ni hittar nåt annat SNABBT, det där stället är ju helt sjukt...
Helgur

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress