Helgur

52 weeks photo challenge. Week two.
Vecka två så lyder uppgiften:
 
Color harmony - Get out your color wheel. Do opposites attract? Can there be harmony with opposite colors? Does the Hulk wear purple pants? Mix warm and cool colors.
 
Hade lite svårt att bestämma mig för motiv den här veckan, kommer nog vara återkommande under hela året. :P Tänkte först välja en bild från vår frostiga promenad i veckan, men så fick jag lite feeling igår och tog en helt annan bild.
 
 
Det blev det här motivet; ljusslinga fotat med hemmagjort bokehfilter, eftersom jag precis börjat exprimentera lite med sånt. Vet inte om jag tycker det är så mycket harmoni i bilden, men gillar den. :) Bilden jag valde bort kommer snart upp som ny header på bloggen tror jag...
Jessica Högberg

Harmoni, kanske inte men den är mycket fin!!

Svar: Det är ju i alla fall både kalla och varma färger. ;D
Helgur

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress