Helgur

52 weeks photo challenge. Week one.
Det brukar ju gå så bra med mina diverse listor och utmaningar (heh) och nu har jag hittat en till! Varje vecka har man en fotouppgift, och att lyckas få till en bild i veckan på ett förutbestämt tema känns väl ändå...rimligt? Skulle ju aldrig klara av en 365-utmaning, alltså en bild om DAGEN ETT HELT ÅR?! Herregud, klarade ju inte ens hela december.
 
Vecka ett så lyder uppgiften:
Look ahead - New year. New beginnings. New you. Look ahead. Interpret as you wish.
 
Eftersom jag hittade den här utmaningen igårkväll så var det ju tur att jag redan varit ute på en fotopromenad under dagen, förutom att jag var ute och fotade stjärnor på kvällen. Så jag valde den här bilden för att representera första veckan:
 
Look Ahead.
 
Oroa er inte, mitt new beginning kommer inte innebära enbart bilder på mig själv, för det är det absolut tråkigaste jag vet. Men här råkade jag ju sitta och blicka ut över Motalaviken och det nya året... :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress