Helgur

Would you rather...
... Always be 10 minutes late or always be 20 minutes early?
Eftersom jag av naturen är en väldigt ängslig person så är jag redan minst tio minuter för tidig när jag ska någonstans för att vara säker på att hitta rätt plats, slippa stressa osv.

... Lose all of your money and valuables or all of the pictures you have ever taken?
Jag kan inte tänka mig något värre än att förlora alla mina bilder. Ta hellre mitt hus.

... Be able to see 10 minutes into your own future or 10 minutes into the future of anyone but yourself?
Om man kan välja att inte konstant se in i framtiden så skulle jag välja att se min egen framtid, sjukt jobbigt dock om man hela tiden skulle se vad som kommer hända om tio minuter. Får migrän av bara tanken.

... Be famous when you are alive and forgotten when you die or unknown when you are alive and famous after you die?
Det allra värsta jag kan tänka mig att vara är känd. Så jag kan gärna bli en kändis efter att jag lämnat jordelivet, tack.

... Go to jail for 4 years for something you didn't do or get away with something horrible you did but always live in fear of being caught?
Jag skulle antagligen dö av stressrelaterade sjukdomar om jag levde under ständig rädsla att bli tillfångatagen. Då sitter jag hellre fyra år av mitt liv i fängelse.


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress