Helgur

52 weeks photo challenge. Week 52.
ÅRETS SISTA UPPGIFT(!):
 
Self portrait - Not popular, but it's good for us to get on the other side of the lens. This year it's in a creative category, so be creative.
 
 
Helt rätt att det inte är poppis att vara framför kameran, finns inget jag hatar mer. MEN. Den här gången gick det ju bra. Som ni kanske minns (eller inte) så lovade jag i årets första utmaning att inte ta en massa bilder på mig själv och så har det ju inte blivit heller. Bara i årets första och årets sista bild måste ni se på mig.
 
Är så otroligt nöjd över att ha lyckats göra hela den här utmaningen, har nog aldrig lyckats göra en hel sån här fotoutmaning? Har hur många påbörjade fotoutmaningar som helst här i bloggen som inte är avslutade (kanske skulle göra färdigt dom? Hehe). 
 
Ska köra nästa år med, det har varit himla roligt. :)
ajlimullersandvik.blogg.se

Det har varit så himla roligt att få följa med i dina 52 veckor tycker jag :D

Svar: Vad kul att det är uppskattat, av någon mer än mig. :D
Helgur

mammatillmirakel.blogg.se

Fin bild! Ha ett gott nytt år!

Svar: Tack! Gott nytt år!
Helgur

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress