Helgur

52 weeks photo challenge. The truth, part 5.
 
(Kanske onödigt att länka alla förra inlägg såhär, när dom i princip kommer efter varandra i bloggen, eftersom jag typ inte kommer med några andra inlägg.😂)
 
Vecka 21:
                       
En av redigeringarna jag är mest nöjd med på hela året! Nu i efterhand ser jag saker som jag skulle gjort annorlunda (tagit bort några jordkorn och sådär) men annars...mycket stolt! Den här är ju ganska rejält redigerad om man jämför med hur jag brukar göra, men har ändå gjort ungefär samma som alltid, bara lite extra.
 
Vecka 22:
                       
Eh. Ja. Här har det redigerats hörni. HAHA! Från en tråkig jättedålig bild, till...en lite bättre. 😉Har fuskat bort en värmepump, ökat skuggor, maxat kontrasten...ja, det mesta.
 
Vecka 23:
                       
Helt vanlig redigering, syns knappt.
 
Vecka 24:
                       
Den här hade jag kunnat lämna som den var...men gjorde min vanliga redigering. Bilden är tagen med pappas gamla objektiv, så sjukt skarpt så det är galet!
 
Vecka 25:
                                              
Längst till vänster (eller den högst upp, om ni läser på mobilen) är alltså den oredigerade, sen gjorde jag två varianter av den här, för jag tyckte att det blev fint i svartvitt också.
 
Vecka 26:
                       
Kan vara min favorit hittills, för den följer temat och den föreställer mitt favoritmotiv.♥
 
Det var halva året! Vilken är eran favvis hittills? (Det kommer mera...)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress