Helgur

Vi må unna oss...
Ni kanske minns mitt inlägg för några veckor sen om att vi ÄNTLIGEN skulle få plattor i trädgården? Dom är i full gång just nu och det blir så himla bra! Mycket bättre än vi hoppats till och med!



Jag ska ta bättre bilder så småningom, men ser ni vad fint?! Det där steget upp fick dom göra 90 grader åt andra hållet istället, in mot trädgården, men det blev bättre. Riktiga stenbumlingar använde dom med, så det lär inte flytta på sig under tiden vi bor i huset i alla fall. Haha!

Dom ska dessutom få stenlägga det som gått under namnet Gropen, där vi haft paviljongen och våra utemöbler innan och där vi fortfarande ska ha uteplats. Det var tänkt att vi skulle göra själva för att spara pengar, men... Nu när dom ändå var här... ¯\\_(ツ)_/¯ Det blir alltså platsen för matmöbler (ska få tak framöver) och uteplatsen närmast huset blir en slapp-plats, ser framför mig hur jag ligger och läser böcker där. Om sisådär 10 år, när barnen klarar sig själva...
Peppade av hur fint vi snart har det så beställde vi en loungemöbelgrupp ikväll, spontanshopping när den är som bäst. :) (Det var kampanj ska sägas, så det blev i alla fall billigare...) 
Fotade av tvn, därav kvallen

Men ja. Nu är det väl inte bara köpstopp av kläder framöver som gäller kanske, utan av allt utom mat. 

ajlimullersandvik.blogg.se

Ja, ååååh så himla tjusigt! Vad roligt!

Jag längtar tills året är slut, för då jävlar ska jag försöka få ett lånelöfte och också söka mig till ny bostad som jag kan göra fint på, runt, i och verkligen trivas <3

Svar: Det förtjänar du o din man!!! <3
Helgur

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress